tutorial lukis muka anime!


OK back to art!! ari ni ajar lukis muka anime la...
saya ni amteur jgak.. so sory lukisan x lawa. tapi kalau berminat, ikutlah.. kalau tidak, x kesah laa^^
pertama sekali saya buat mata dulu,
saya buat yg basic saja ek,, ni untuk beginner2 je..
first buat line dua untuk mata ..



pastuh buat bulat untuk mata die.


then buat line bwh die.. then terus buat kening die.. kay! kita dah siap bentuk mata!


skang buat hidung dan mulut..


then buat rambut dulu sblum buat bentuk muka,, hehe ni cara saya..


pastuh lukis telinga dengan bntuk muka dan lengkapkan rambut die..

walaa!! dah siap basic bentuk muka anime!!

badan2 die & kaler2 sambung kat post lagi satu ^^
terima kasih.... salamm....
Share on Google Plus

About Tono Sama

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Ko ade graphic tablet ke? takkan gune mouse jer kot? mesti ade punye nih.

    ReplyDelete
  2. x de ahh. aku gne mouse la hehe
    tapi menggunakan basic lukisan je.. hehe

    ReplyDelete