Lawak-lawak lama yg best!

Semalam terbukak channel Ria kat astro pastuh ade tengok cerita pendekar bujang lapok (lakonan p.ramlee,aziz satar dan sudin).. hahaha! lawak2.. mesti sume dah tgk kan cite ni.. HAHA! mula2 diorang nak g cari cikgu silat kat satu kampung tu.. cikgu silat tu name pendekar mustar. haha die ade sorang anak perempuan yg mula2 x puas hati ngan bujang lapok tu, so bujang lapok tu mintak maaf dgn lagu, pmpuan tu pun maafkan.. Siti kot nama pmpuan tu.. pastu siti bagi surat kat dorang.. diorang ni, x pndai membaca.. buta2 huruf sume.. tapi diorang belagak cam pandai HAHA!!



kay.. diteruskan cerita dorang pun belajar silat dengan pendekar mustar tu.. pendekar tu ajar la ayat mentera
yang berkaitan dengan mambang .. hahaha ni pun kelakar jgak



HAHA! disebabkan dorang buta huruf, dorang tah mnde2 tah bace.. pendekar mustar tu suruhla mereka pegi kelas membaca,, adegan kat kelas ni jugak kelakar abes




HAHAHA ... ini adalah antara2 scene yg lawak dkt cerita ini.. korang cuba la tgk cerita ni semula.. lawak2!!.. hahaha
ok ni jela untuk entry kali ni
TQ.. salam...
Share on Google Plus

About Tono Sama

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. suka beb..haha..cite p.ramlee sepanjang zaman ;)

    ReplyDelete